W związku z intensywnym rozwojem, regularnie prowadzimy rekrutacje i otwieramy nowe biura serwisowe. Szukamy ambitnych osób, którym oferujemy pełne przeszkolenie i szerokie możliwości rozwoju. Jeśli nie masz doświadczenia – nauczymy Cię, ponieważ chętnie dzielimy się wiedzą. Zależy nam na zadowoleniu naszego zespołu, dlatego już od pierwszego dnia współpracy oferujemy atrakcyjne warunki finansowe oraz nieustannie dbamy o dobrą atmosferę w pracy, tworząc środowisko sprzyjające pozytywnym relacjom.

 

Sprawdź aktualne oferty pracy!

Aplikuj

Zapraszamy do przesyłania CV na adres: praca@pancom.pl

lub złożenia osobiście w siedzibie naszej firmy.

Instalator systemów alarmowych, monitorujących, ppoż., – Świebodzin
zobacz ofertę

Stanowisko

Instalator systemów alarmowych, monitorujących, ppoż., – Świebodzin

Oferujemy:

  • umowę o pracę lub możliwość zatrudnienia na kontrakt B2B, jeżeli prowadzisz działalność gospodarczą,
  • wszystkie niezbędne narzędzia, tj. samochód służbowy, komputer, telefon, wyposażenie techniczne, elektronarzędzia, ubrania robocze, itp.,
  • stabilną pracę w zgranym zespole oraz dynamicznie rozwijającej się firmie.

Zakres obowiązków:

  • instalacja i serwis systemów alarmowych, monitorujących, ppoż., oraz pozostałych systemów niskoprądowych,
  • sporządzanie dokumentacji z realizacji prac.

Nasze wymagania:

  • doświadczenie w instalacjach niskoprądowych,
  • doświadczenie w zarządzaniu grupą ludzi,
  • niekaralność,
  • możliwość pracy w delegacji,
  • mile widziane uprawnienia elektryczne SEP do 1 kV (jeśli Ci ich brakuje – przeszkolimy Cię!),
  • czynne prawo jazdy kat. B.

Dołącz do nas i rozwijaj swoją karierę w PANCOM!

CV można składać osobiście w siedzibie firmy: PANCOM ul. Sienkiewicza 11, Zduny lub przesłać na adres mailowy praca@pancom.pl wraz z klauzulą:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).

Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami. Dziękujemy za zainteresowanie.

Instalator systemów alarmowych, monitorujących, ppoż., – Bolesławiec
zobacz ofertę

Stanowisko

Instalator systemów alarmowych, monitorujących, ppoż., – Bolesławiec

Oferujemy:

  • umowę o pracę lub możliwość zatrudnienia na kontrakt B2B, jeżeli prowadzisz działalność gospodarczą,
  • wszystkie niezbędne narzędzia, tj. samochód służbowy, komputer, telefon, wyposażenie techniczne, elektronarzędzia, ubrania robocze, itp.,
  • stabilną pracę w zgranym zespole oraz dynamicznie rozwijającej się firmie.

Zakres obowiązków:

  • instalacja i serwis systemów alarmowych, monitorujących, ppoż., oraz pozostałych systemów niskoprądowych,
  • sporządzanie dokumentacji z realizacji prac.

Nasze wymagania:

  • doświadczenie w instalacjach niskoprądowych,
  • doświadczenie w zarządzaniu grupą ludzi,
  • niekaralność,
  • możliwość pracy w delegacji,
  • mile widziane uprawnienia elektryczne SEP do 1 kV (jeśli Ci ich brakuje – przeszkolimy Cię!),
  • czynne prawo jazdy kat. B.

Dołącz do nas i rozwijaj swoją karierę w PANCOM!

CV można składać osobiście w siedzibie firmy: PANCOM ul. Sienkiewicza 11, Zduny lub przesłać na adres mailowy praca@pancom.pl wraz z klauzulą:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).

Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami. Dziękujemy za zainteresowanie.

Informatyk/Technik/Serwisant sprzętu informatycznego - Zduny
zobacz ofertę

Stanowisko

Informatyk/Technik/Serwisant sprzętu informatycznego - Zduny

Jeżeli jesteś osobą ceniącą współpracę w stabilnej firmie, masz znajomość techniczną w branży IT, to może właśnie Ciebie szukamy! Prześlij nam swoje CV. 

Zakres obowiązków:

  • diagnozowanie i usuwanie problemów z funkcjonowaniem sprzętu komputerowego i serwerowego,
  • diagnozowanie i usuwanie usterek drukarek i innych urządzeń peryferyjnych, konfiguracja urządzeń sieciowych,
  • diagnozowanie i usuwanie usterek sieci komputerowych,
  • diagnozowanie i usuwanie usterek oprogramowania,
  • instalacja i konfiguracja oprogramowania,
  • wyjazdy do klientów w celu wykonywania usług serwisowych.

Mile widziane:

  • doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • prawo jazdy kat. B,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • rzetelność i zaangażowanie w realizacji powierzonych zadań,
  • komunikatywność, systematyczność, terminowość.

Oferujemy:

  • dużą samodzielność,
  • zadaniowy tryb pracy,
  • stabilne zasady zatrudnienia na umowę o pracę,
  • korzystne warunki płacowe,
  • szkolenia, możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji
  • wszelkie narzędzia i wyposażenie pomiarowo-montażowe oraz IT.

Dołącz do nas i rozwijaj swoją karierę w PANCOM!

CV można składać osobiście w siedzibie firmy: PANCOM ul. Sienkiewicza 11, Zduny lub przesłać na adres mailowy praca@pancom.pl wraz z klauzulą:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).

Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami. Dziękujemy za zainteresowanie.

Technik Serwisu – mobilny – Ząbkowice Śląskie
zobacz ofertę

Stanowisko

Technik Serwisu – mobilny – Ząbkowice Śląskie

Kogo szukamy?

Jeśli lubisz rozwiązywać techniczne problemy, jazda samochodem to dla Ciebie przyjemność,  szukasz pracy pełnej wyzwań i możliwości rozwoju – zgłoś się do nas, czekamy na Ciebie!

 

Oferujemy:

  • umowę o pracę lub możliwość zatrudnienia na kontrakt B2B, jeżeli prowadzisz działalność gospodarczą,
  • samochód służbowy do pracy w terenie, którym będziesz mógł wracać do domu,
  • pełen pakiet narzędzi niezbędnych do pracy oraz ubrania robocze,
  • dużą samodzielność w organizowaniu swojej pracy,
  • szkolenia w zakresie wykonywanych zadań,
  • stabilne zatrudnienie w zgranym zespole, w dynamicznie rozwijającej się firmie.

 

Zakres obowiązków:

  • naprawa i wymiana sprzętu IT w obiektach handlowych,
  • świadczenie stałego wsparcia technicznego dla naszych klientów w określonym czasie,
  • prace administracyjne związane z bieżącą obsługą zleceń serwisowych.

 

Nasze wymagania:

  • ogólna wiedza z zakresu sprzętu komputerowego (m.in. aktywne elementy sieci, PC, drukarki laserowe, urządzenia fiskalne, wagi, skanery), umiejętność instalacji, podłączania do sieci komputerowych, wymiany i proste naprawy serwisowe,
  • umiejętność posługiwania się narzędziami do prac instalacyjnych i teletechnicznych,
  • czynne prawo jazdy kategorii B.

 

Dołącz do nas i rozwijaj swoją karierę w PANCOM!

CV można składać osobiście w siedzibie firmy: PANCOM ul. Sienkiewicza 11, Zduny lub przesłać na adres mailowy praca@pancom.pl wraz z klauzulą:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).

Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami. Dziękujemy za zainteresowanie.

Technik Serwisu – mobilny – Bolesławiec
zobacz ofertę

Stanowisko

Technik Serwisu – mobilny – Bolesławiec

Kogo szukamy?

Jeśli lubisz rozwiązywać techniczne problemy, jazda samochodem to dla Ciebie przyjemność,  szukasz pracy pełnej wyzwań i możliwości rozwoju – zgłoś się do nas, czekamy na Ciebie!

 

Oferujemy:

  • umowę o pracę lub możliwość zatrudnienia na kontrakt B2B, jeżeli prowadzisz działalność gospodarczą,
  • samochód służbowy do pracy w terenie, którym będziesz mógł wracać do domu,
  • pełen pakiet narzędzi niezbędnych do pracy oraz ubrania robocze,
  • dużą samodzielność w organizowaniu swojej pracy,
  • szkolenia w zakresie wykonywanych zadań,
  • stabilne zatrudnienie w zgranym zespole, w dynamicznie rozwijającej się firmie.

 

Zakres obowiązków:

  • naprawa i wymiana sprzętu IT w obiektach handlowych,
  • świadczenie stałego wsparcia technicznego dla naszych klientów w określonym czasie,
  • prace administracyjne związane z bieżącą obsługą zleceń serwisowych.

 

Nasze wymagania:

  • ogólna wiedza z zakresu sprzętu komputerowego (m.in. aktywne elementy sieci, PC, drukarki laserowe, urządzenia fiskalne, wagi, skanery), umiejętność instalacji, podłączania do sieci komputerowych, wymiany i proste naprawy serwisowe,
  • umiejętność posługiwania się narzędziami do prac instalacyjnych i teletechnicznych,
  • czynne prawo jazdy kategorii B.

 

Dołącz do nas i rozwijaj swoją karierę w PANCOM!

CV można składać osobiście w siedzibie firmy: PANCOM ul. Sienkiewicza 11, Zduny lub przesłać na adres mailowy praca@pancom.pl wraz z klauzulą:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).

Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami. Dziękujemy za zainteresowanie.

Technik Serwisu – mobilny – Świebodzin
zobacz ofertę

Stanowisko

Technik Serwisu – mobilny – Świebodzin

Kogo szukamy?

Jeśli lubisz rozwiązywać techniczne problemy, jazda samochodem to dla Ciebie przyjemność,  szukasz pracy pełnej wyzwań i możliwości rozwoju – zgłoś się do nas, czekamy na Ciebie!

 

Oferujemy:

  • umowę o pracę lub możliwość zatrudnienia na kontrakt B2B, jeżeli prowadzisz działalność gospodarczą,
  • samochód służbowy do pracy w terenie, którym będziesz mógł wracać do domu,
  • pełen pakiet narzędzi niezbędnych do pracy oraz ubrania robocze,
  • dużą samodzielność w organizowaniu swojej pracy,
  • szkolenia w zakresie wykonywanych zadań,
  • stabilne zatrudnienie w zgranym zespole, w dynamicznie rozwijającej się firmie.

 

Zakres obowiązków:

  • naprawa i wymiana sprzętu IT w obiektach handlowych,
  • świadczenie stałego wsparcia technicznego dla naszych klientów w określonym czasie,
  • prace administracyjne związane z bieżącą obsługą zleceń serwisowych.

 

Nasze wymagania:

  • ogólna wiedza z zakresu sprzętu komputerowego (m.in. aktywne elementy sieci, PC, drukarki laserowe, urządzenia fiskalne, wagi, skanery), umiejętność instalacji, podłączania do sieci komputerowych, wymiany i proste naprawy serwisowe,
  • umiejętność posługiwania się narzędziami do prac instalacyjnych i teletechnicznych,
  • czynne prawo jazdy kategorii B.

 

Dołącz do nas i rozwijaj swoją karierę w PANCOM!

CV można składać osobiście w siedzibie firmy: PANCOM ul. Sienkiewicza 11, Zduny lub przesłać na adres mailowy praca@pancom.pl wraz z klauzulą:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).

Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami. Dziękujemy za zainteresowanie.

Technik Serwisu – mobilny – Zduny
zobacz ofertę

Stanowisko

Technik Serwisu – mobilny – Zduny

Kogo szukamy?

Jeśli lubisz rozwiązywać techniczne problemy, jazda samochodem to dla Ciebie przyjemność,  szukasz pracy pełnej wyzwań i możliwości rozwoju – zgłoś się do nas, czekamy na Ciebie!

 

Oferujemy:

  • umowę o pracę lub możliwość zatrudnienia na kontrakt B2B, jeżeli prowadzisz działalność gospodarczą,
  • samochód służbowy do pracy w terenie, którym będziesz mógł wracać do domu,
  • pełen pakiet narzędzi niezbędnych do pracy oraz ubrania robocze,
  • dużą samodzielność w organizowaniu swojej pracy,
  • szkolenia w zakresie wykonywanych zadań,
  • stabilne zatrudnienie w zgranym zespole, w dynamicznie rozwijającej się firmie.

 

Zakres obowiązków:

  • naprawa i wymiana sprzętu IT w obiektach handlowych,
  • świadczenie stałego wsparcia technicznego dla naszych klientów w określonym czasie,
  • prace administracyjne związane z bieżącą obsługą zleceń serwisowych.

 

Nasze wymagania:

  • ogólna wiedza z zakresu sprzętu komputerowego (m.in. aktywne elementy sieci, PC, drukarki laserowe, urządzenia fiskalne, wagi, skanery), umiejętność instalacji, podłączania do sieci komputerowych, wymiany i proste naprawy serwisowe,
  • umiejętność posługiwania się narzędziami do prac instalacyjnych i teletechnicznych,
  • czynne prawo jazdy kategorii B.

 

Dołącz do nas i rozwijaj swoją karierę w PANCOM!

CV można składać osobiście w siedzibie firmy: PANCOM ul. Sienkiewicza 11, Zduny lub przesłać na adres mailowy praca@pancom.pl wraz z klauzulą:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).

Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami. Dziękujemy za zainteresowanie.

Instalator systemów alarmowych, monitorujących, ppoż., – Łańcut
zobacz ofertę

Stanowisko

Instalator systemów alarmowych, monitorujących, ppoż., – Łańcut

Oferujemy:

  • umowę o pracę lub możliwość zatrudnienia na kontrakt B2B, jeżeli prowadzisz działalność gospodarczą,
  • wszystkie niezbędne narzędzia, tj. samochód służbowy, komputer, telefon, wyposażenie techniczne, elektronarzędzia, ubrania robocze, itp.,
  • stabilną pracę w zgranym zespole oraz dynamicznie rozwijającej się firmie.

Zakres obowiązków:

  • instalacja i serwis systemów alarmowych, monitorujących, ppoż., oraz pozostałych systemów niskoprądowych,
  • sporządzanie dokumentacji z realizacji prac.

Nasze wymagania:

  • doświadczenie w instalacjach niskoprądowych,
  • doświadczenie w zarządzaniu grupą ludzi,
  • niekaralność,
  • możliwość pracy w delegacji,
  • mile widziane uprawnienia elektryczne SEP do 1 kV (jeśli Ci ich brakuje – przeszkolimy Cię!),
  • czynne prawo jazdy kat. B.

Dołącz do nas i rozwijaj swoją karierę w PANCOM!

CV można składać osobiście w siedzibie firmy: PANCOM ul. Sienkiewicza 11, Zduny lub przesłać na adres mailowy praca@pancom.pl wraz z klauzulą:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).

Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami. Dziękujemy za zainteresowanie.

Instalator systemów alarmowych, monitorujących, ppoż., – Rzeszów
zobacz ofertę

Stanowisko

Instalator systemów alarmowych, monitorujących, ppoż., – Rzeszów

Oferujemy:

  • umowę o pracę lub możliwość zatrudnienia na kontrakt B2B, jeżeli prowadzisz działalność gospodarczą,
  • wszystkie niezbędne narzędzia, tj. samochód służbowy, komputer, telefon, wyposażenie techniczne, elektronarzędzia, ubrania robocze, itp.,
  • stabilną pracę w zgranym zespole oraz dynamicznie rozwijającej się firmie.

Zakres obowiązków:

  • instalacja i serwis systemów alarmowych, monitorujących, ppoż., oraz pozostałych systemów niskoprądowych,
  • sporządzanie dokumentacji z realizacji prac.

Nasze wymagania:

  • doświadczenie w instalacjach niskoprądowych,
  • doświadczenie w zarządzaniu grupą ludzi,
  • niekaralność,
  • możliwość pracy w delegacji,
  • mile widziane uprawnienia elektryczne SEP do 1 kV (jeśli Ci ich brakuje – przeszkolimy Cię!),
  • czynne prawo jazdy kat. B.

Dołącz do nas i rozwijaj swoją karierę w PANCOM!

CV można składać osobiście w siedzibie firmy: PANCOM ul. Sienkiewicza 11, Zduny lub przesłać na adres mailowy praca@pancom.pl wraz z klauzulą:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).

Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami. Dziękujemy za zainteresowanie.